Neden Biz?

PANORAMA DENTAL KLİNİK

Önceliğimiz Müşteri Memnuniyetidir.

Panorama Dental İstanbul, implant diş ve estetik diş protez uygulamaları başta olmak üzere ağız ve diş sağlığındaki hemen hemen tüm diş tedavisi alanlarında hizmet vermektedir.

Sağlık alanında çalışmanın getirdiği doğal sorumluluk duygusuyla bugüne kadar yerli ve yabancı bir çok hastaya aynı anlayışla yardımcı olmuştur. Teknolojinin sunduğu olanaklardan her zaman haberdar olup hastalara son sistem tedavi sunar. Hastanın yitirdiği bütün fonksiyon fonotik ve estetiğin bütüncü bir yaklaşım ile geri kazandırarak sürdürülebirliliğini sağlayacak planlamalar yapar. Panorama Dental İstanbulda hastanın hayat kalitesini arttıracak tedavi ve hizmetlere ulaşabilmesi ve hasta menfaati kurum politikası olarak öncelikli kılar.

Panorama ailesi, kaliteli, güvenilir ve ileri görüşlü yaklaşımla bütünlüklü diş tedavisi ve bakım hizmeti sunmayı öncelikler. İleriye dönük tüm riskler ve seçenekler de hasta ve diş hekimlerince beraberce tartışılır. Bu anlayışı diş kliniğinin tümünde sürdürülebilir kılmak için diş hekimi kadrosunu titizlikle oluşturulmuştur. Ayrıca hastalarının hayat kalitelerini yükseltmek ve sürdürmek için gerekli destek ve tedaviyi almalarını sağlamak üzere yardımcı personel kadrosunu da dikkatle seçmiştir.

Tüm kadrolara yönelik eğitim ve iç denetimler düzenli bir şekilde devam etmediktedir. Ulusal ve Uluslararası eğitimlere düzenli katılım ile tedavi standartlarını geliştirip, Ülkeye ve bölgeye yeni yaklaşımlar getirme konusunda öncülük eder. Panorama Dentalde tüm seçenek ve olasılıklar açık ve şeffaf olarak, dürüstçe hasta ile paylaşılır. Kliniğimize gelen hastalarımıza, kaliteli ve sağlıklı gülüşler kazandırmayı hedeflemekteyiz. Kliniğimiz, bilimselliği, dürüstlüğü, temizliği ve güleryüzlü hizmetiyle, hasta memnuniyetini ilke olarak benimsemiştir.

Tedavi Aşamaları