12.12.2020

Neden Türkiyede Diş Tedavisi Olmalıyım?

*Kişiye özel ve çeşitli tedavilerin sunuluyor olması:
Gelen hastamızı detaylıca dinleyip, ne istediğinden emin olduğumuz bir yaklaşım ile tedavi planlaması oluşturuyoruz. Hastamızın ürpriz sonuçlar ile karşılaşmaması için elimizden gelen herşeyi yapıyoruz.

*Hastane Avantajı:
Sıra beklemeden anlaşmalı olduğumuz hastanelerde istedikleri tedaviyi alabilmeleri konusunda yardımcı oluyoruz. Tedavi için seçilen doktorun kalitesinden, operasyon sonrası komplikasyonlara kadar uzun bilgilendirmeler yapıyoruz. .

*Güler Yüzlü Ekip ile Çalışma İmkanı:
Hasta isteği odaklı yaklaşımımız ile kapıdan girdiğinizden itibaren sabırla ve sicak kanlı yaklaşımımız ile sadece memnuniyetiniz için çalışıyoruz.

*Ulaşım Kolaylığı:
Uçak biletinizin alımından itibaren otelinize yerleştirme aşamasına kadar yanınızda oluyoruz.

*Tedavi Maliyetlerinin Uygun Oluşu
Diş tedavileri dünyanın birçok yerinden oldukça pahalı olduğu için Türkiye bu aşamada çok daha uygun fiyatlar ve ücretler karşılığında hastaların en iyi tedaviyi görebileceği ülkelerin başında yer alıyor. Bu nedenle birçok uluslararası hasta Türkiye’de diş tedavisi olmayı tercih ediyor.

*Modern Tıbbi Teknolojinin Kullanılıyor Olması:
Son Teknoloji ürünler ile donanımlı cihazlarımız ile tedavimiz için detaylı çalışmalar yapıyoruz.

*Türkiye’nin Coğrafi ve Stratejik konumu:
İstanbul’un tarihini ve güzelliklerini öğrenip gezme fırsatı yakalamaları.

*Uzman Diş Hekimlerinin Bulunması:
Alanlarında uzmanlaşmış, yılların deneyimine sahip diş hekimleri Türkiye’de hizmet veriyor olması.

Panorama Dentalin tercih edilmesinin en büyük sebebi ise  Hollanda, Almanya, Fransa, Belçika, İngiltere, ABD ve bazı Arap ülkelerinden gelen hastalara çok özel avantajlar sunmasıdır. Özellikle implant, zirkonyum, diş beyazlatma, kozmetik diş dolgusu, laminasyon ve kanal tedavisi gibi uygulamalarda başarı oranımız yüksek olduğu için yurtdışı hastalarımız tarafınfan ilgiyle tercih ediliyor.